Новини
Новина 2023 PDF Друк e-mail

Почався новий 2023-2024 навчальний рік 

Новій українській школі (НУШ) - нове освітнє середовище: мобільні парти, зручні відкриті шафи, інтерактивна підлога, мультимедійні дошки, ноутбук і принтер для вчителя, комплекти Lego, фліпчарти, стенди для змінної виставки.

Інтер’єр та облаштування класів сформовано насамперед заради розвитку учнів. Для комфортного перебування дітей у школі було створено дієве освітнє середовище з відповідним дизайном, якість якого має безпосередній вплив на мотивацію до навчання.

Здійснено поділ в навчальних кабінетах на осередки для різних видів роботи та відпочинку учнів (осередки навчання, читання, зберігання наочності та навчальних матеріалів, експозиції, робоче місце вчителя тощо). У класах є незмінні стаціонарні осередки: це робоче місце вчителя, основна класна дошка, ємності для зберігання навчальних матеріалів – як обмеженого доступу, так і відкриті для учнів. Гнучкість дизайну забезпечується через мобільні робочі місця (меблі різних ростових груп, наявність підставок для приладдя на стільниці, заокруглені кути стільниць, спинок та сидінь) для індивідуальної, групової та колективної роботи (не лише столи та стільці, але й пуфи для сидіння). Мобільні елементи облаштування класу забезпечують гнучкість, можливість швидкої реорганізації.

У класах використовуються поверхні стін, їх використовують для учнівських малюнків, творчих робіт та збагачення словникового запасу (стіна слів). Стіни класу стають своєрідним учнівським портфоліо. Учителі разом з учнями виставляють лише ті навчальні матеріали (плакати, таблиці), що безпосередньо стосуються теми уроку. Таке використання простору демонструє, що клас належить усім учням.

Усі кабінети школи обладнані засобами навчання необхідними для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу, оснащені інтерактивними дошками, ноутбуками, телевізорами, проекторами.

 

У кожному класі є ігрова зона з дидактичними та розвивальними іграми, іграшками, що створює максимально позитивну атмосферу. Проводяться ранкові кола. Діти діляться один з одним своїми враженнями та настроєм, обирають разом з учителем теми, які вчитимуть упродовж дня, тижня. Учні в захваті від ранкових зустрічей, які мають гарний емоційний вплив на дітей, спрямовані на розвиток співпраці, формування довірчих стосунків, комунікативної компетентності (вміння дружити, вибачатися, вирішувати конфліктні ситуації тощо).

 

Навчальні кабінети забезпечені комп’ютерною технікою, наявний Інтернет у приміщеннях школи, є Wi-Fi зони для учасників освітнього процесу. Комп’ютерний клас відповідає сучасним вимогам. Зі здобувачами освіти інформаційні заходи щодо безпечного використання мережі Інтернет проводяться лише під час уроків інформатики. 

Бібліотека є структурним підрозділом закладу освіти, який здійснює бібліотечно-інформаційне, культурно-просвітницьке забезпечення освітнього процесу. Вся робота бібліотеки проводиться відповідно плану роботи закладу, у тісному контакті з педагогічним колективом. Проводиться щоденна видача літератури на абонементі і в читальному залі, індивідуальна робота з читачами під час видачі літератури, допомога у виборі книг, надається допомога при підготовці до шкільних заходів (педради, батьківські збори, предметні тижні, виховні заходи тощо), щорічно бібліотека забезпечує підручниками всі класи школи.

З 1 вересня 2023 року школа організувала очну (денну) форму здобуття освіти, з урахуванням забезпечення укриттям всіх здобувачів освіти та працівників, які перебуватимуть під час сигналу цивільного захисту «УВАГА ВСІМ!» у закладі освіти відповідно до акту оцінки об'єкта найпростішого укриття школи №310 та укладеного договору зі школою №54, яке розташоване у радіусі 500 м від школи.

Розроблено чіткий алгоритм реагування/поведінки, неодноразово перевірено знання цих правил та алгоритму дій усіма учасниками освітнього процесу. Відпрацювано евакуацію з кожного приміщення спочатку педагогами, а потім проводилися тренування з учнями, обговорення правил поводження під час повітряних тривог, евакуації, перебування у сховищі /укритті

Система роботи в школі І ступеня № 310 «Творчість» м. Києва спрямована на забезпечення рівного доступу кожного учня до якісної початкової освіти; створення умов для розкриття можливостей та талантів кожного.



 


46

 
Новина 2022 PDF Друк e-mail

 2022/2023 навчальний рік

Система роботи в школі І ступеня № 310 «Творчість» м. Києва спрямована на забезпечення рівного доступу кожного учня до якісної початкової освіти; створення умов для розкриття можливостей та талантів кожного.

            

Педагогічним колективом школи активно використовується навчальне середовище класу, школи. Протягом навчального року реалізовувалися навчальні проекти, здійснювалися дослідження та експерименти. Так до 22 березня Всесвітнього дня водних ресурсів з метою підвищення рівня обізнаності про значення і важливість води для продовження життя на Землі, та про те, як раціональне використання водних ресурсів сприяє підвищенню рівня економіки і соціального добробуту, проводилася практична робота «Чому вода є такою важливою для нас та для природи?». Діти з'ясовували, як можна економити воду у повсякденному житті?

Наші третьокласники мандрували у космічному просторі Сонячної системи, ділилися цікавинками і дізнавалися про планети, знайомилися з першим космонавтом України. Переглянули мотивуючу казку "Марійка та зоряна мишка" та створювали творчу роботу "Сонячна система".

 

 

 

 

Вивчаючи тему "Від насінини до рослини" досліджували з першокласниками важливість сонечка і тепла для рослин, а також вивчаємо ґрунт. Створили свій невеличкий город, доглядали та спостерігали як з насінини з'явиться рослина.

 

     

 

     4 квітня в Україні й у світі святкують Всесвітній день моркви. Свято відносно молоде, заснували його 2003 року. Цього дня в ресторанах і кафе пропонують склянку свіжого морквяного соку. Морква зустрічається в багатьох стравах, тому дуже важко уявити, як готувати без неї. Першокласники дізналися, якою буває морква та на які вітаміни багата. Виконали цікаві завдання від Пані Морквинки з математики та української мови.