2019-2020 навчальний рік
Звіт директора школи І ступеня №310 «Творчість»
м. Києва про управлінську діяльність
за період роботи за 2019-2020 н.р.
Розклад уроків 2019-2020 н.р.
Київською міською владою з урахуванням показників, визначених у п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» прийнято рішення про послаблення протиепідемічних заходів. Рішенням штабу із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації від 23.05.2020 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) дозволено розпочати підготовку до поступового відновлення діяльності закладів освіти з 1 червня 2020 року.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19», наказу Міністерства освіти і науки України від 16 березня 2020 року № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СОVID-19», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.03.2020 № 427 «Про призупинення освітнього процесу у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно – технічної), вищої освіти усіх типів та форм власності» на виконання протоколу Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 9 від 11 березня 2020, наказів Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.03.2020 № 56, управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 12.03.2020 №51 та наказу по школі від 12.03.2020 №21
З 12 березня 2020 року призупинено освітній процес у школі
Під час призупинення освітнього процесу навчання у школі
не припиняється і здійснюється шляхом використання
різних форм дистанційного навчання:
E-mail дистанційне навчання здійснюється через листування
учителя і учнів через мережу Інтернет.
Листування учителя і батьків учнів через групу Viber
Соціальна мережа FaceBook
Середовище для проведення відеоуроків ZOOM
Хмарні сервіси: Google
Інтерактивний додаток до підручника з англійської мови "Guick minds"
Електронні уроки:
он-лайн школа «Ранок», Розумники, "На урок", https://svitdovkola>;
Learning .ua Learningapps.org(англ.мова)
Інформація для учасників освітнього процесу, щодо унеможливлення потрапляння та поширення гострої респіраторної хвороби спричиненої вірусом Covid – 2019 (коронавірус).
З метою проведення роз’яснювальної роботи серед учнів, педагогів та батьків у школі проводяться наступні заходи:
Батьки, учнів, учителі проінформовані про поширення гострої респіраторної хвороби.
В класних кімнатах, туалетних кімнатах розміщені інформаційні матеріали «Як правильно мити руки?».
Класні керівники провели в усіх класних колективах бесіди щодо запобіганню поширенню коронавірусу та «Як правильно мити руки?»
Технічний персонал закладу освіти у посиленому режимі проводить вологе прибирання класних кімнат та коридорів школи
Заклад освіти забезпечений:
- Достатньою кількістю засобів для миття рук.
- У кожному класному приміщенні є термометри.
Також медичний кабінет забезпечений 3 електронними термометрами, та 20 ртутними термометрами.

«Використання інтерактивних методів навчання
в освітньому процесі Нової української школи»
З досвіду роботи керівника гуртка «Моє Здоров’я»,
Зубенко Оксани Володимирівни
ПОДОРОЖ У КРАЇНУ НЕБЕЗПЕЧНИХ ПРЕДМЕТІВ
ПОДОРОЖ ДО «КРАЇНИ ПРАВИЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ»
24 жовтня -Міжнародний день шеф-кухаря. У цей день компанія НЕСТЛЕ подарувала четвертокласникам нашої школи участь у майстер класі кулінарної студії SuChef. Діти під керівництвом бренд-шефа компанії Nestlé напрямку Nestlé Professional Сергія Шелестова приготували смачні і корисні страви: суп-пюре з гарбуза та мафіни з броколі. Дізналися про користь овочів та фруктів, які є основою здорового харчування. Учні разом з учителями підготували міні-постановку «Смачнюля та Питайлик в Країні чистої води». Школа активно бере участь у програмі «Абетка Харчування» з моменту її появи, якій у цьому році виповнюється 10 років. Ми вдячні компанії НЕСТЛЕ за подаровану радість та незабутні враження!!!

Справжнє бабине літо покликало наших третьокласників у подорож! У Відрадному парку юні дослідники спостерігали за змінами в природі і занотовували висновки у Карті спостережень, ділилися враженнями, грали в ігри. А ще година читання на свіжому повітрі принесла всім море позитивних емоцій та цікавинок.
"Кольори для осені" подарували учні 2 А класу. Осінь - різнобарвна і чарівна. Повільно кружляє в повітрі жовтогарячий листочок, але дощик змив усі осінні кольори. Овочі подарували осені фарби і павучок сплів їй нове осіннє вбрання. Осінь - найталановитіший художник. Осінь-чарівниця ніколи не повторює свого візерунка.

Осінь тепла, золота! Справжнє бабине літо!!! Як же приємно насолоджуватися прогулянкою в ці чудові сонячні дні!!! От і сьогодні другокласники мали таку нагоду в Музеї національної архітектури й побуту Пирого. Для кожного ця подорож стала такою своєрідною машиною часу.

2018-2019 навчальний рік
Перші кроки Нової української школи
Система роботи в школі І ступеня № 310 «Творчість» м. Києва спрямована на забезпечення рівного доступу кожного учня до якісної початкової освіти; створення умов для розкриття можливостей та талантів кожного; збагачення системи виховної роботи новими підходами та методиками; створення умов для професійного зростання вчителів та розкриття їх педагогічної майстерності; здійснення експериментальної діяльності шляхом запровадження новітніх педагогічних технологій в освітній процес.

Цього навчального року першокласники (вчителі Савченко Т.В., Рудницька В.П.) працювали за програмами Нової української школи. Учні другого класу на чолі з класоводом Бондар В.В. брали участь в дослідно-експериментальній роботі Всеукраїнського рівня: «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти» (наказ Міністерства освіти і науки України від 11.01.2019 р. №27)
Новій українській школі (НУШ) - нове освітнє середовище: мобільні парти, зручні відкриті шафи, інтерактивна підлога, мультимедійні дошки, ноутбук і принтер для вчителя, комплекти Lego, фліпчарти, стенди для змінної виставки.

А ще важливі дрібнички: терези, мікроскоп, набір магнітних цифр і знаків, моделі геометричних тіл та багато іншого. Тобто створено до деталей сучасний простір, у якому комфортно вчитися. І організація такого нового освітнього простору – це особистий креатив учителя та батьків. У кожному класі є ігрова зона з килимом, дидактичними та розвивальними іграми, іграшками, що створює максимально позитивну атмосферу.
Саме тут комфортно проводити ранкові кола. Діти діляться один з одним своїми враженнями та настроєм, обирають разом з учителем теми, які вчитимуть упродовж тижня. Учні в захваті від ранкових зустрічей, які мають гарний емоційний вплив на дітей, спрямовані на розвиток співпраці, формування довірчих стосунків, комунікативної компетентності (вміння дружити, вибачатися, вирішувати конфліктні ситуації тощо).
Працювати за новим стандартом непросто, але неймовірно цікаво, адже у кожного вчителя з’явився простір для творчості та самовираження.
Перший-другий класи – це адаптаційно-ігрова діяльність. Але це не означає, що діти постійно граються. Вони навчаються з елементами гри. Граючись, діти отримували знання та вчилися спілкуватися один з одним, аргументувати свою думку, працювати в команді, виконувати спільні проекти та досліджувати різні природні явища з різних кутів зору. Робимо акцент не на оцінюванні дітей, а на засвоєнні матеріалу. Дитина вчиться орієнтуватися не на оцінку, а на знання.
Для учнів перших та другого класів учителі використовували формувальне оцінювання, яке є інтерактивним оцінюванням прогресу учнів. Використання такого оцінювання дозволило відстежувати особистісний поступ учня, хід опановування ним навчального матеріалу та вибудовувати індивідуальну освітню траєкторію особистості. Дієву допомогу у вибудовуванні оптимальної індивідуальної траєкторії розвитку кожної дитини надавала практичний психолог школи Чудля А.А.
У Свідоцтві досягнень, яке отримали учні 1-2-х класів, є графи «Активно працює на уроці» або «Співпрацює з іншими дітьми», «Доброзичливо ставиться до оточуючих»… І тут ідеться не про навчальні досягнення, а про особистісні. Це особливо важливо в адаптаційний період першокласників. Оцінювання багаторівневе, і діти мають різні записи про вмотивованість, уважність, залученість до колективних занять.
У Новій українській школі головне – дитина – особистість. Визначаємо та розвиваємо її сильні сторони, творчі здібності, навчаємо бути компетентною, працювати в команді, привчаємо систематизувати. На заняттях гуртків художньо-естетичного спрямування: «Веселі нотки», «Мої фантазії», лялькового театру, «Умілі ручки» керівники гуртків розвивали творчі здібності та нахили дітей, а з метою профілактики дитячого травматизму, зміцнення здоров’я молодших школярів та формування здорового способу життя для учнів школи організовані гуртки оздоровчого напрямку: «Клуб захисників здоров’я» та «Моє здоров’я».

У закладі панує доброзичлива атмосфера. Сучасні класні приміщення, їдальня, актова та читальна зали – дають можливості якісно навчати та по-новому виховувати молодших школярів здоровими, успішними та впевненими в своїх силах. Все життя у школі організовано за моделлю поваги до прав людини, демократії, підтримки добрих справ та ідей, формування нового громадянина, який стане більш пристосованим до постійних змін і зможе швидко приймати правильні рішення.
|